I morra skal jeg til Sandefjord på julebord sammen med 5 andre jenter som også har hatt/ har brystkreft! Det gleder jeg meg til:) Skal ta 12.55-bussen til Drammen og sitte på med ei derfra! Middagen er klokka 19 på Bakgården Cafe, og før det blir det litt shopping!
http://www.bakgarden.no/
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar