fredag 26. november 2010

Julebord

I morra skal jeg til Sandefjord på julebord sammen med 5 andre jenter som også har hatt/ har brystkreft! Det gleder jeg meg til:) Skal ta 12.55-bussen til Drammen og sitte på med ei derfra! Middagen er klokka 19 på Bakgården Cafe, og før det blir det litt shopping! 


 http://www.bakgarden.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar