tirsdag 28. desember 2010

Romjul

Nå har jeg vært sløv til å skrive:) Alt for mye å finne på både før jul og i jula, men nå er det romjul og freden har senket seg... Alle snakker jo om julefreden som senker seg, men midt i jula skjer det såpass mye at det er nå i ettertid den senker seg egentlig da:)


Har hatt en flott jul så langt:) Julaften ble feiret hos mamma og pappa. Fikk masse fint:) 1.juledag spiste vi hos svigers. 2.juledag lagde jeg kalkunmiddag.


Det nærmer seg nyttår! 3 dager igjen av 2010, et år som for meg har vært et godt år, men som også har inneholdt operasjon, strålebehandling og Herceptin:) Nå går jeg inn i et behandlingsfritt år og håper det forblir sånn:) 


I går begynte jeg på "Blodig alvor"; boka til Bengt Eidem. Klarte omtrent ikke legge den fra meg og er nå ferdig med den:) Fantastisk skrevet og en fantastisk mann! Han hadde foredrag på landssamlingen i høst og det var også utrolig bra! Når jeg leste hans skjebne, må jeg bare si at jeg har vært fantastisk heldig! For en sjau han måtte igjennom... Men for en stå-på-vilje:)


Nyttårsaften skal feires med 2 vennepar! Blir koselig:)


Godt nyttår!

1 kommentar:

  1. Ja, foredraget på landssamlingen var et jeg ikke kommer til å glemme så fort - det gjorde skikkelig inntrykk.

    Koselig å lese at du har hatt en fin jul. Selv har jeg vært hos søsteren min og familien hennes i Arendal, og kom hjem igjen i dag etter en uke der nede. Hatt det kjempeflott!

    Håper du får en riktig festlig nyttårsfeiring, og etter det året du har hatt er det jammen på sin plass å feire ordentlig også. Tvi tvi for at både du og jeg kommer til å se minst mulig leger i 2011. Godt nytt år!

    Stor klem :)

    SvarSlett