fredag 22. oktober 2010

Første innlegg

Velkommen!

Her kommer jeg til å skrive om litt forskjellig! Om alt fra en ny mascara som er utprøvd til håndarbeid og pusen min, Simba, som i skrivende stund ligger i armkroken min :-)

Nå er det fredag og 2 hele dager fri!! X-faktor er akkurat over og Senkveld i gang.

Jeg er utrolig glad i å prøve nye ting som såper, sjokolade, sminke osv. Alt jeg finner i butikken som jeg ikke har sett før MÅ prøves:-) Det siste som ble utprøvd er Melkedrøm med krokan, krem og karamell! Beste sjokoladen jeg har spist på lenge! Den ligger i kjøleskapet denne lørdagen også!

Ellers leser jeg veldig mye. Spesielt glad i serier! Akkurat nå leser jeg Sagaen om Sunniva! Spennende. Leser også I krig og kjærlighet, Sønnavind, Livsarven, Odelsjenta, Jordmoren... Men de kommer jo ut så sjeldent! Leser en slik bok på 1-2 dager, så veldig greit å ha mange å lese på!

Driver endel med strikking om dagen! Har strikket mus og baller til pusen:) Grei fritidsyssel og Simba blir svært glad i de nye, myke lekene:) Blir nok noen bilder etterhvert!

Ønsker alle en god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar